förlorade

Publicerat: 2007-11-28 Kl: 19:09:05 | I kategori: Allmänt
nyligen åkte mormor och morfar. jag utmanade både mormor och morfar på wii. jag förlorade mot dem båda   :( mormor ville inte sluta spela. så nästa gång vi åker till åre kanske vi lägger ner wii:et i resväskan? typ nästa helg då kanske? :D nu har ju super mario också kommit i wii. det ska bli en succe! ;) ..nä, tillbaka till våra gäster som varit här. Dem hade med sig en mycket stor sockerkaka som jag skulle frysa in och bjuda våra vänner på. Pontus fick en storslant i födelsedagspresent. att han alltid är så populär där.. ggrrr! ;) sen fick vi yttligare en inflyttningsslant som vi tänkte köpa lite julpynt för, bla en löpare. julstjärna och gardiner! snart är det ju dags att pynta!! de ska bli myyyysigt att få det lite juligt! :) jag vill ju sätta upp granen snart, men min kära sambo vägrar! det verkar som att jag måste vänta till dagen före julafton.. grr! 

nu ska jag göra ett ryck med samhällen innan champions leuge börjar halv nio
tänkte dra ihop en god kaka till tv-lusarna som ska komma och glo på fotbollen med oss... i söndags då jag bjöd dem på en kladdkaka fick jag ett bra betyg, så undra vad man ska göra den gång då... någon paj kanske?

nä.... min samhällsbok ropar
skyyyynda ems!!!

föresten, jag vill ha tips!
i vilka färger ska jag pynta granen iår?!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Rött och silver eller guld... ;O)
Vitt är också snyggt...=o)
Ha det gott..
Kram

2007-11-29 @ 13:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0