valborgmässoafton

Publicerat: 2007-05-01 Kl: 21:58:21 | I kategori: Allmänt

ja, då var långhelgen över!

valborgsmässoafton tillbringade jag först på infektion och sen med min familj+pojkvän på majbrasa i bergeforsen! kallt men mysigt ändå! =) därefter blev det mys med min prins och därefter slocknade vi en efter en vid tolvtiden.

idag har jag bara tagit det lungt, jobbat på hagalid och ja, vad mer? just nu sitter jag iaf här, funderar på att rensa halva garderoben och sen sova lite innan jag ska upp imorgon och träna. därefter ska jag upp till sjukhuset på infektion, sista dagen och allt! =) tänkte bju på något smarrigt också, får se vad det blir =)

nu ska jag sätta igång med garderoben så jag blir halvklar någon gång!

heddå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0