så det kan gå ibland

Publicerat: 2007-05-22 Kl: 22:20:54 | I kategori: Allmänt

skola idag, som vanligt! inget märkvärdigt med det!
därefter blev det en tripp på stan med issa för att köpa leggings, för jag slaaarvar bort dem hela tiden. så sen blev det soppa till middag och därefter bodypump! OCH sen efter passet blev det fotboll.. vi klev på buss 42, för att ta oss till wiforsen?! aja, när vi kom dit  var herrarnas match i fullgång, och det slutade med en förlust. men det är bara att ta nya tag och rycka upp sig igen.. jag hoppas att emil och issa kom hem från matchen? för vi åkte bara ifrån dem? ..hmm! de fanns flera dåliga förlorare i bilen kan jag medge!!!!

imorgon blir det en såndär wii-spelkväll efter min och pontus träning. han får nitendo wii och han ser väääldigt mycket fram emot att få spö:a mig på det, eftersom jag äger honom på x-box, jäämt! ;) hihi. iallafall på supermario!

nu ska jag pysa in i duschen och sen hoppa i säng och ladda för en ny dag, med nya möjligheter?..!

puss på min älsk!
och sen hoppas jag att alex mår prima i turkey! :)
g-natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0