reeeeeeeeesa

Publicerat: 2007-05-20 Kl: 19:25:20 | I kategori: Allmänt


precis ett år sedan jag och issa bokade våran resa idag, minnen, minnen! =)

sitter nu och drömmer mig bort.. via hemsidor..
det finns mängder med drömresemål, men Maritius, Mmmm. dit vill jag! :)

det verkar finnas mängder med partyställen att åka till. som bl a. ayia napa, greklands berömda partyöar, magaluf m. fl.. sunny beach har ju issa och jag redan besökt, och där var utelivet livat, speciellt då eftersom de var fotbolls VM! =)

jag vill, jag måste, jag ska åka iväg
efter studenten. en sista tripp innan man ev flyr från staden vore toppen!


    
jag drööööömmer mig bort, med dem allra bästa! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0