pärlor

Publicerat: 2007-05-26 Kl: 22:33:13 | I kategori: Allmänt
gårdagens kväll slutade kanon, vi tog oss till krogen och vi ägde dansgolvet helt klart! :D vid halv tre snåret kom mitt charmtroll och hämtade mig, och sen somnade jag direkt när jag kom hem! det vart alltså en trevlig kväll med mina älsklings pärlor. Vi drack goda drinkar, åt cheesecake och singstar ägde vi sönder! allt var på topp!

när vi vaknade imorse trodde jag att vi hade sovit bort hela dagen, men det visade sig att klockan bara var elva så då blev det en sväng till härnösand med mina snyggingar, dvs. pontus och linnea! gjorde väl inte direkt något inköp.. eller jo, jag köpte ett par skor :D ..igen! familjen har även åkt bort idag, till stugan!

efter härnösandsturen vart vi jätte sugen på grillat, så då åkte vi och köpte lite kött och åkte hem till pontus.. då kom markus, mattias, johan och elin och våldgästade oss, så då blev det storgrillning och kubbspel!

nu har vi nyss kommit hem till mig, och här är det fullfart med wiispelet!
därefter blir det utgång, ska dock köra ikväll har jag lovat. och det känns skööönt!
nu ska jag gå ner och vara lite social igen!
heddå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0