mysdag!

Publicerat: 2007-05-16 Kl: 19:22:50 | I kategori: Allmänt
kanske ska börja med att reflektera gårdagen då jag och min prins firade 2 ½ år..
först hade vi bokat bord på chats där vi först fick ett gott nybakat bröd, sen till förrätt grillat kycklingsspett, varmrätten blev fläskfilé med bearnesesås, potatis och till det fick vi mängder med olika grönsaker, efterätten var inte så svår att väja, eftersom min favorit finns där. apelsincappucino med vitchoklad! muuums vad gott det var! =) en mycket lyckad middag! därefter åkte vi hem och myste till det lite, innan vi somnade och var laddade för en ny dag!

jag älskar min älskling! =)


image36


detta har jag gjort idag:
varit i skolan
varit på banken med mitt förbannade bankomatkort
ätit tacos med Issa
handlat present åt mamma som fyller år imorgon
varit på spinning och core

så nu sitter jag här, trött som bara tusan!
funderar på om jag och pontus ska följa med mormor och morfar upp till stugan i Åre imorgon över ihelgen, skulle vara så skönt att hitta på något bara över en helg! Tog heller inte med mig något skolarbete hem över helgen! =) ... pontus jobbar ju iofs på fredag, aja!! får se hur de blir =)

nu ska jag snart göra mig klar och ta mig en promenad bort till mitt lilla gull som är och tränar, som vanligt.... =)

puss

image38
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0