mamma 35

Publicerat: 2007-05-17 Kl: 10:50:48 | I kategori: Allmänt
sooooligt väder idag, och...

idag fyller mamma 35 år så idag blir det kalaaas!
var och strosade efter en present igår med jag hittade absolut ingenting, så då fick det bli ett presentkort på vass eftersom hon tycker om inredning! =) så idag väntas gotårtor som bland annat smörgåstårtor, cheesecake och jordgubbstårta! muuuuums vilken fest! =)

just nu sitter jag här, ganska nyvaken.. funderar starkt på att krypa ner igen och pussa på min lille skrutt som ligger halvdö i sängen! förhoppningsvis vaknar han då, och då kan jag få med honom ut på altan för att fika! =) hihi!

nä nu ska jag ta tag i det här! puss!

image40
          september-05
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0