jag förstår mig inte på det...

Publicerat: 2007-05-14 Kl: 00:19:00 | I kategori: Allmänt

efter att ha varit på sjukhuset......  det är en sak jag tycker är hur jävla sjukt som helst. jag blir arg bara jag tänker på de.. juhovas vittne..

hur i helvetet kan man vilja att hellre sitt eget barn ska dö istället för att de ska få tex ett nytt ben eller nytt blod.
det är helt sinnes. jag blir arg på hur man resornera detta. det är vidrigt tycker jag!

ex. har jag ett inflammerat ben, får jag inte ta bort det utan jag måste ha kvar det..och antagligen kommer denna inflammation sprida sig vidare och därefter lär jag ju dö så småningom av den där inflammationen som spridit sig.. det är ju skrämmmmmmmmmande! 

jag läste nyss en text där just de där påpekades: - för oss är det helt normalt, okej! vi vill inte att vårat barn ska dö, men vad ska vi göra? detta skrev en mamma som håller på att förlora sin dotter på 3 år som egentligen skulle behövt ett nytt hjärta.

snälla, jag är inte smartare än såhär och jag är inte JÄTTE påläst om de där, så snälla berätta för mig vad som är bra med det där?! jag tycker det bara det är såå hemskt!

Tacksam för svar!
g-natt!

image24
bilden har inget med tron att göra!
http://www.f.lst.se/images/18.e1f305102c0882a6e800054/barn.jpg
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0