hemska vår-dag!

Publicerat: 2007-05-08 Kl: 23:46:41 | I kategori: Allmänt

fybubblan vilken skitallergi dag! vaknade imorse av att jag trodde att jag låg ute, uppe i en björk hos pontus(man kunde iaf tro det) jag var sväld och snuvan var i fullfart, lika så ögonen bara rann. jag hatar våren! usch! hade läkaren gett mig en kortisonspruta som jag brukar få hade jag nog inte vara lika hatisk mot våren som jag är nu! jag kom och tänkte på en sak: hur kan läkaren veta att det inte är lika mycket pollen iår? jaja, jag får nöja mig med mina kortisontabletter.... hmmmmmmmm! det tragiska är att imorgon är det precis samma visa igen.

jaja nog om det!
idag har jag och victoria varit på infektions avd och hälsat på en stund, därefter åkte jag ner på ego för att träna lite. det blev tillslut att jag gick på lunchpasset och sen åkte jag hemåt, hämtade maximilian på dagis och lekte med honom ute en stund innan mams kom hem! därefter blev det att titta på pontus fotbollsmatch, och nysa blev det! det började bra för laget, pontus fick till en straff efter 1 ½ minut, och sen flöt matchen istortsätt bara på.. matchen slutade 2-1 (mot torpshammar!)
 
imorgon har jag inte planerat något speciellt, förutom att jag ska luncha med pontus eftersom han är på kurs hela dagen. sen lär det väl bli lite träning osv... tänkte också försöka ta tag i mitt "skol-liv"

nu ska jag pysa till sängs!
jäääääääääsp!

image16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0