en dag på stan

Publicerat: 2007-05-07 Kl: 19:21:27 | I kategori: Allmänt
idag blev det först sovmorgon till halv elva och därefter blev det en dag på stan med klassisen vicky! vi strosade först runt ett tag och därefter kände vi oss lite hungriga, så vi lunchade på charm! Mummms!

vi forsätte stadsvandringen och jag införskaffade mig lite småsaker (SOM ALLTID) .. bl a en TILL bikini.
jaja, nu är det nog dags att försöka hålla i pengarna. jag måste nog lida av shoppingmani. jag har börjat fattat de nu efter att alla har börjat reagera på att jag shoppar varje gång jag är på stan, vilket kan vara fem dagar i veckan!

så ja, nu blir det lugnt med shoppandet framöver!
känns som om jag har det mesta som jag vill ha... men det dyker hela tiden upp något nytt!

jaja, nog om det!

är ledig iveckan, så jag tänkte bara känna lugnet och träna! OCH umgås med cicci imorgon. även då blir det en stadsvandring. MEN INGET KÖP KOMMER DE BLI. kanske en fika bara. ;)

nu ska jag pallra mig ut, tänkte ta en springtur med pontus runt edsgården och vävland!

jag vill ha sooooommar, ännu mer sommmmar!

image14  image15
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0