detta är jag

Publicerat: 2007-05-21 Kl: 00:34:14 | I kategori: Allmänt
PERSONLIGT
1 vad heter du?
Emelie
2. vilket stjärntecken är du? vattuman
3. i vilken månad är du född? februari
4. hur gammal är du? 18
5. hur gammal är dina föräldrar? mamma 34, pappa 38
6. hur många syskon har du? linnea som är 14, elin 11, tuvali 7(pappas sida) och maximilian 2
7. vart bor du? timrå, örnen (fast flyttar 1 juli)
8. är du kär? javisst! bästa pojkvännen man kan ha har jag!
9. vad vill du jobba med? hjälpa och rädda liv (määänniskor)
10. vad vill du utbilda dig till? Intensivvårds sjuksköterska eller barnsjuksköterka kanske? eller något annat lockande..

UTSEENDE
1. hur lång är du?
ca 1,62 meter
2. hårfärg och frisyr? mörkbrun, halvlångt
3. ögonfärg? blå.
4. skostorlek? 36-(ibland 37).
5. har du några piercingar/tatueringar? En piercing

FAVORITER
1. årstid? Sommar!
2. måltid? Mellanmål
3. färg? Brunt, vitt och rosa!
4. parfym? har massa favoriter
5. ämne i skolan? Yrkesämnena så som sjukvård osv..
6. sysselsättning? Träna, umgås, shoppa, plugga och jobba..

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka?
 De beror på vad jag har för övriga kläder..
2. vad använder du just nu för skor? Oj, varierar mellan ungefär 10 st. Vita Loafers?
3. favoritfärg på kläder? Svart, rosa, vitt och brunt.
4. vad har du helst på dig, jeans eller mjukisbyxor? beror på


RUMMET
1. stort, litet eller mitt emellan?
Mitt emellan
2. hur ser ditt rum ut? hm..stökigt! shackrutigtgolv med svarta och vita saker
3. favoritmöbel i rummet? min bamse säng
4. vad vill du ändra där inne? Vill inte ändra något nu innan flytt
5. vad har du där inne av följande:
a) tv?:
Ja
b) video/dvd? Dvd
c) dator? Japp
d) stereo?: Nope, lyssnar på datorn
e) telefon?: Aa, en trådlös
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Jag ser vilka som är på domus och ica
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover, myser och stökar ner.
8. vem förutom du brukar sova i din säng? min älskling såklart!
9. favoritpryl i rummet? Låt se.. min sparbössa kanske.... ? den är jag på så fort det är pengar i den!

BLANDAT
1. var har du i din
a) ficka just nu?
En hårnål
b) väska just nu? En trasig iPod, mobil, plånbok, Skolblock och uppgifter + miljoner onödigheter.
2. vilket land kommer du i från? Sverige!
3. vad köpte du senast? en parkeringsbiljett
4. om du fick förändra något i världen, vad skulle de vara? fattigdomen!!!!!!!!!
5. vad är det första du gör när du vaknar? ligger och drar mig
6. hur många täcken och kuddar har du i sängen? två täcken och 6 "sov"kuddar
7. vem står dig allra närmast? min mormor
8. storstad eller landsbyggd? både och faktiskt! 

   

--------------------------------

image47   image53 image54
image50  image52image55 image56 image58

ALANYA 12-29 okt.-06
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0