Äntligen!

Publicerat: 2007-05-11 Kl: 15:33:35 | I kategori: Allmänt

ääntligen har jag fått kortisosprutan! efter många om och men.

vaknade imorse, med andningsvårigheter.
ringde vårdcentralen, tjatade till mig en akuttid.
när jag väl kommit dit tjugo minuter senare så visar det sig att tiden var dubbelbokad.
så då fick jag en tid på söråkers vårdcentral klockan halv två, skulle först till en utlänsk läkare som jag haft förut, men eftersom varken jag eller mamma hör vad han säger så fick jag gå till en suverän överläkare!
han förstod direkt problemet och han gav mig sprutan i höften.

nu kommer jag förmodlingen få ännu ett till "jack" men det får jag leva med. huvudsaken jag slipper den förbannade allergin! =)

så idag har jag inte hunnit med någonting av de som jag skulle göra. men tänkte försöka hinna med en promenad runt vävland innan maten! sen ska jag på pontus match på vesthagen klockan sju! =)

sen blir det myyyyyyyyyyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0