trippen är över

Publicerat: 2007-06-19 Kl: 18:11:58 | I kategori: Resor
bättre sent än aldrig att uppdatera! kom hem i söndags från våran lilla tripp i södra  tyskland!
igår blev det ett 6 timmars arbetspass på hagalid innan jag fick fixa till i nya hemmet! München resan har verkligen varit hur kul som helst! Allt har varit toppen och jag kan säga att en femdagarstripp räckte hur bra som helst där nere! Vi hann med det vi ville hinna med + massa mer tokerier. dvs. shopping, varit på Olympia arénan & Allianz arenan, sett delar av alperna, varit i olika kända parker + andra sevärdheter, varit på världens största jeansaffär, testat på utelivet, köpt sprit på en vanlig matvarubutik (de kändes verkligen konsigt!) ja, och massa mer har vi gjort!


Mmmmmm... shoppingen satt fint i hjärtat!

nu har vi äntligen börjat fått ordning i nya hemmet! det känns hur bra som helst, och jag vet att jag kommer trivas, även fast det kanske är lite långt från det mesta. Men nära till mitt gohjärta har jag ju allt. 300 meter!

nu ska jag pysa iväg in mot norrporten, tänkte kika på min darloooo som ska spela fotboll!
och göööra många mååål, i hope! :P

heddå!


image205
image204image328image339
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0