resfeber?

Publicerat: 2007-06-11 Kl: 20:43:34 | I kategori: Allmänt

nu börjar jag få resfeber, tror jag! jag har packat resväskan två gånger och är fortfarande inte nöjd, problemet är att jag alltid tar med mig för mycket! men bättre det än för lite. så nu tänkte jag sova på saken och göra ett sista ryck imorgon! jag ser även att det finns en annan som också börjar få resfeber, en mycket stressad och ilsken pojkvän har jag just nu

fick beställning från Fredrik och Lea som väntar på oss nere i münchen, så nu har vi varit och handlat de dem har beställt:

Kalles Kaviar med ägg
Sun saft
Tidningen Elle

nä ..nu ropar både sängen och han som ligger i sängen!

image190
(31 månader) 2 år och 7 månader firar vi på fredag i münchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0