planering

Publicerat: 2007-06-11 Kl: 08:35:17 | I kategori: Allmänt

idag
1.  promis till tandläkaren 10.00 - (gjort!)
2.  brumma iväg till farmor och farfar en stund i söråker
samt titta in hos mormor och morfar och säga hej! - (gjort!)
3.  hem igen, börja packa kartonger!!!! -(gjort!)
4.  packa resväskan - (halvt gjort!)
imorgon
1.  forsätta packa kartonger! - (gjort!)
2.  växla pengar - (gjort!)
3.  packa det sista i resväskan -(gjort!)
4.  spana på pontus match - (gjort!)
5.  hem och hämta resväskorna, sova 4 timmar
6.  upp 02.00, börja brumma iväg mot arlanda

detta har jag framför mig! =)

nu måååste jag dra på mig lite kläder och få mig något i magen innan tandis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0