kaos

Publicerat: 2007-06-06 Kl: 23:44:06 | I kategori: Allmänt
vilken dag!
jag började morgonen med att jag drog upp pontus vid halv tio tiden för jag hade för mig att stan öppnade elva, vilket dem inte gjorde. så då satt vi i solen och åt glass och väntade på att dem skulle öppna klockan tolv och sen SPRANG vi och letade efter en studentpresent till emil! och vi fann en fin present tillslut!! :) sen skyndade vi oss mot kovland, vilket vi inte skulle ha gjort. allt blev kaos och vi hittade inte dit från stan. jag sa en väg och pontus sa en väg.. jaja, 15 minuter senare, då var vi framme och pontus fick en måttlig böterpeng för den sena ankomsten och han tyckte att det var mitt fel.. jag hade sagt felväg (enligt han). men hur ofta åker man dit då??!!!!!

så idag har jag tíllbringat halva dagen i kovland tillsammans med fotbollsfruarna issa och sofia! :)
för övrigt vann dem matchen! (0-1)

resten av dagen/kvällen tillbringade jag med min älskling som till slut fick tillbaka sitt "vanliga humör" och sen har jag umgåts lite med issa också! jag och issa var in till stan en sväng och åt lite glass. muuummms!

imorgon ska jag först hänka på isabelle på guldkotten vid nio sen blir det emils student efter att my darlo har slutat jobbat! :)


nästa år är det våran tur, och då jäääääääääääk-lar!

image123
mina swiitheartisar! alix och issi
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0