känslor

Publicerat: 2007-06-05 Kl: 00:09:41 | I kategori: Allmänt

har nu suttit med ett extra fördjupningsarbete om cancer som jag tänkte lämna in i veckan.. har suttit och läst cancerberättelser in och ut i ungefär 1 ½ timma och det är omöjligt att hålla tårarna inombords. jag fick faktiskt en liten tankeställare när jag läste: "Varje dag får över 100 personer i Sverige veta att de har cancer."
det är så fruktansvärt hemskt att läsa vad vissa har upplevt.. men en sak är säker, vissa gör verkligen allt dem kan, för det har jag fått bevisat NU! Nä, nu måste jag hoppa ner i sängen och försöka koppla bort det här och få lite tröst av min hjärtevän som jag alltid har vid min sida! :)

http://www.cancerfonden.se/Forum/ForumStartPage.aspx?id=1331&ForumId=10
OBS!!! känsloooosammmmt men ändå så fruktansvärt intressant!

nä, nu måste jag peppa om på nytt med mitt gohjärta och försöka somna så jag kommer upp sju imorgonbitti! :)
får uppdatera mer imorgon!

image119
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0