zombie

Publicerat: 2007-07-27 Kl: 14:35:38 | I kategori: Allmänt
det är precis så jag känner mig.
jag började klockan två igår eftermiddag och gick hem sju imorse.
det betyder att jag jobbade dubbelpass pga av att ena nattpersonalen var sjuk. kvalivicerad övertid- de tycker jag om!! :) så nu efter både ett kvällspass och ett nattpass på 17 jobbiga timmar känner jag mig rätt sliten. har iallafall fått lite sömn nu när jag kom hem,  dock bara 4 timmar! jag är ingen direkt dag-sovare kan jag säga. :P

Lena som jag jobbade med inatt hade med sig världens finaste valp. JAPANSK SPETS! och shiit vilken gosing! så fruktansvärt söööt! :)

nu sitter jag här och ska strax rulla iväg bort till pontus och därefter ska bilen ta oss till torpshammar där han ska spela match ikväll! sen blir det en tidig kväll för mig, jobbar två 12 timmarspass ihelgen!

gör jag något annat än jobbar i sommar?
näääääää..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0