systerysterdag!

Publicerat: 2007-07-16 Kl: 18:27:48 | I kategori: Allmänt

en tripp på stan idag med syrran var inte helt fel! blev en liten titt och lite mat innan vi for upp på sjukhuset där jag guidade henne till avdelning 44 där hennes stackars kompis låg med ett trasigt lårben efter mopedolyckan i sörberge i lördagsnatt. det är tragiskt med olyckor, det blir bara mer och mer av dem också.. men ja, tur att det ändå gick som det gick det hade kunnat gått värre. och sen den lilla stackarn som körde mopeden, ja han ligger på intensiven fortfarande. Det är tragiskt att det ska behöva hända en olycka för att resten av mopedbunten ska sluta slamsköra.  det är så j-vla tragiskt!

ikväll väntas en mormor och emelie kväll! först blir det en sväng förbi ikea där jag ska köpa ett knallrosa nagelack och ta upp Sandra på salongen. sen ska vi rulla vidare mot Haga där vi ska göra oss vackra i håret! En riktig myyskväääll kommer de bli! sen är det jag som sitter bakom ratten påvägen hem. för då ska jag få testköra deras nya volvo! wiiihoooo! :D

imorgon åker min käraste familj till stugan i Åre, det betyder att jag och pontus bara ska gotta oss och rå om varandra+huset! :) kommer bli skönt att få lite avkoppling några dagar tycker jag! :) jobbar dock hela veckan ut men ändå.


nu ska cyckeln ta mig hem från min bästa, finaste, vackraste, charmigaste, sötaste, sexigaste, gosigaste älskling!


image322

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0