skönt med ledigt

Publicerat: 2007-07-24 Kl: 18:49:51 | I kategori: Allmänt

efter att ha jobbet närmare 140 timmar den här månaden så blev det en riktigt skön och mysig ledig-dag idag! vi startade dagen med en sovmorgon till halv elva snåret då mami ringde och frågade om vi skulle följa med på norra berget och kolla på massa djur med henne, linnea och maximilian. visst tänkte vi, och 30 minuter senare satt vi i bilen. vi tog oss en rundtur bland djuren och maximilian trivdes som fisken i vattnet. de va jätte fint där! :) därefter åkte vi ner till stan, på mAx där vi lunchade. vi åt och gav oss iväg mot birsta där jag fyndade en hel del. bland annat en tunika, 2 par skor och en ring. :)

nu sitter jag här och funderar på om jag skulle ta mig en promenad mot stora bandsjön.. därefter tänkte jag och pontus hitta på något efter hans träning. men vad?

imorgon hoppas vi på sol för då vill vi ligga och steka innan jag ska iväg på ett kvällarbetspass. puh!!

nä.. nu ska jag dra på mig träningsskorna och ta mig en promenad!
tjillivippen

Tänkte för engångs skulle inte lägga in samma gamla bilder.. som jag alltid lägger in.
Så efter ett span på datorn så hittade jag bilder på några av mina resor. så jag bjur med mig av dem denna gång!
image357
Canarie öarna, Playa del cura. Nov-03

image358
Sunny Beach. Juni-06
image359
Alanya. Okt-06
image361
Åre. Feb-07
image360
Mûnchen. Juni-07

och här next bär det av till: sunny beach och?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0