laddad till tusen

Publicerat: 2007-07-03 Kl: 00:47:01 | I kategori: Allmänt
jag är så laddad, så laddad att jag snart sprängs!
ikväll tog jag mig en biltur in till stan för att träffa min älskade vän issa som jag inte träffat på evigheter, vi satte oss på coffe house i det fina vädret och fikade, och surrade om ja, allt! + att det blev extra mycket pepp inför gatufesten! :)

allt är nu planerat inför gatufesten+ förfesterna? och förhoppningsvis så kommer allt gå vägen!
jobbar torsdag och fredag så det är ingen höjdare att komma som en sliten skurmopp på jobbet dagen efter så de får bli en tvådagar för min del, fredag och lördag!

om det blir som det är planerat så blir det nog en traditionell gatufest-onsdag för mig och min älskade älskling! en sväng bland trängseln rättare sagt. men hur länge han kommer hålla ut, de är frågan?! jag får nog locka honom med sockervadd, bungy jump och käärlek tror jag! ;)

nä nu ska jag peppa för mig själv i ensamheten innan jag slocknar bredvid världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0