ge mig sol imorgon!!!!

Publicerat: 2007-07-12 Kl: 23:59:08 | I kategori: Allmänt
imorgon vill jag gäääärna ha sol för då tänkte jag ta mig till antingen en strand eller en klippa och bara njuta av min lediga dag... hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas.... på sol!! för sen ska jag  vara inne istort sätt hela helgen + fem dagar framåt.. jobbar två 12 timmarspass ihelgen men någonting mer blir det väl hoppas jag! det är 60 års kalas på lördagkväll... samtidigt som grabbarna har lagfest! slutar nio på kvällen och börjar åtta dagen efter igen.. så får se vad som händer och sker! allt går med vilja! :D

idag har jag räknat ut att det är 56 dagar kvar tills jag åker utomlands med min prins och hans släkt! jag längtar som en tok! :)

image311image312image314
          hos petra på avslutningen                                                 VM 2007, åre



       image319
             alanya -06                                  innan pontus studentbal
                                  
                                    JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!                             
                                              041115


heeeeeeeeeeeja sooolen!
kom fram
......imorgon!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0