deal in..

Publicerat: 2007-07-13 Kl: 20:37:28 | I kategori: Allmänt
nyss hemkommen från en snabb ikeatripp med mitt hjärta. införskaffade mig lite av varje, bl a. make up penslar och ett favorit schampoo. sen blev det en liten fika på det nya fina cafeet charm! mumsigt var de allt!!

nu har precis pontus åkt ner på etic och tränat, sen lutar det att de blir en pokerkväll. vi gjorde upp innan vi åkte på ikea. "följer han med på ikea så skulle jag vara med och spela poker!".. så då ska alltså jag spela bort en hunka ikväll, men vem vet, jag kanske har turen med mig även ikväll! :D den här dagen vart plötsligt väldigt dyr!

..och om jag räknar ut mina utgifter den här veckan så blir det 700 kronor och då har jag handlat på Hos trude för 500 + att pontus införskaffade sig två vax där, men det var min lilla gosi-sandra som tipsade oss  och vi kunde inte motstå då. så dem gjorde stora affärer när vi handlade! :P men nu måste jag verkligen sluuuuuuuuuuuta handla så mycket och tänka på att jag snart ska utomlands! :)

nu ska jag göra mig klar och packa väskan till imorgon då jag ska först jobba och sen på 60-årskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0