Chanslös

Publicerat: 2007-07-28 Kl: 23:23:13 | I kategori: Allmänt
ikväll har jag verkligen gått på tårna på jobbet kan jag säga!
det hela började med att jag märkte vid sex tiden ikväll att någon försökt komma in i ett medicinskåp hos en vårdtagare. det syndes!!! och att jag sen möter världens dåre i korridoren gör absolut inte saken bättre. och att i frågasätta världens tok, som kanske har vapen? det är inte de lättaste, men utskickade blev de allt ändå av mig. JAG GAV MIG INTE!! usch vad rädd jag var! tänk er själv, vi jobbar tre stycken på cirka 50 vårdtagare. alltså en personal på varje våning under kvällarna. precis vad som helst kan hända!.... det är så j-vla tragiskt. polisen håller nu span.... under natten!


nu ska jag vara chafför innan jag ska krypa ner och ladda inför morgondagen. ska dock upp senare inatt och hämta min käraste pojkvän! :) jag gör allt för att han ska komma hem säkert och skippa hänga på sina kompisars dumheter. nämnligen att åka SVART TAXI! :O

tjarrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0