17.27

Publicerat: 2007-07-23 Kl: 17:27:25 | I kategori: Allmänt
Nämn något som gjorde dig glad igår: Pontus sa att jag var fin
Vad gjorde du kl 08 imorse? Duschade en patient
Vad gjorde du för 15 min sedan? åt middag med familjen
Det sista du sa högt? jag ska snart skjusa dig..
Vad har du druckit idag? Te och vatten
Vad var det senaste du åt? Bakad potatis, grillad kyckling och saallad
Vad var det senaste du köpte? Två äpplen
Vad är det för färg på din ytterdörr? vit


Vad är det för väder hos dig nu? sol
Godaste glassmaken? vanilj, choklad, päron och jordgubb
Sover du tungt? Ja..
Drömmer du mardrömmar? Inte ofta
Trivs du med ditt jobb? jadå de duger, jag tycker om att jobba med människor.
Vad ser du om du tittar till höger? en garderob...
Vad gör dig glad just nu? Pontus, han gör mig alltid glad!
Vad ska du göra härnäst? Äta melon
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.
Humör just nu? Trött
Favoritgodis sort? Choklad och lakris
Kläder just nu? vita shorts, grått linne, grön/vit bikini.
Hur många kuddar sover du med? tre till fyra
Spelar du ngt instrument? nope, är dålig på de
Morgon eller nattmänniska? nattmänniska
Vad är viktigast för dig? att alla i min närhet mår bra
Är du kittlig? jaaaaa
Snarkar du? nä de tror jag inte
Stjärntecken? vattuman
Äckligaste insekten? skalbagge
Stökigt el välstädat? välstädat (vill jag iallafall!)
Längtar du mest efter nu? åka utomlands
Värsta jag vet: Prata engelska

Petra, Emma, Viktoria, Issa, Alex och Malin.
Varsegod nu är det eran tur!

image355
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0