två julklappar klar

Publicerat: 2007-12-01 Kl: 18:33:51 | I kategori: Allmänt
idag har jag och pontus varit i birsta och kollat efter julklappar!

jag brukar köpa ungefär 15 julklappar men iår tänkte jag dra ner till ungefär tio!
sen finns det planer på att fixa en lillajulafton med tjejerna hemma hos mig (oss). och då är det tänkt att vi bestämmer en bokstav och sen ska man köpa något som börjar på den bokstaven. kan bli ganska kul! :)

idag har jag iallafall köpt två julklappar!
jag har en massa olika funderingar.. ska man satsa på kläder eller saker? de är den stora frågan!

vi var även runt och letade efter en snygg stjärna och en ljustake. som att det fanns, näää! så nu köpte vi en helt vanlig ljustake som vi få ha tills vi hittar den snygga stjärnan vi vill ha! thats it! :)

huvudsaken vi har något "juligt" i fönstren imorgon då det är första advent.
ska bli mysigt att tända adventljusstaken och promenera på julskyltning!

ikväll blir det en hemma kväll
med lite glögg och peppakakor!

nu ska jag slå in årets första julklappar! :)
detta år blir paketen i rött och guld!!


 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0