Prins!

Publicerat: 2007-12-04 Kl: 22:58:26 | I kategori: Allmänt
vilken prins jag lever med!
imorse ställde han klockan på 8 för att göra frukost till mig helt spontant. han stämgde av mitt alarm på mobilen och vid halv nio väckte han mig med en puss. Bordet var uppdukat med allt som fanns i kylskåpet!! de va tiotals-ljus, varmchoklad och fylliga mackor! bättre kunde dagen inte ha börjat! :) taaaaaaaaaaack älskling! :)

sen blev det en jobbig skoldag.. stress, panik och ångest! 

ikväll har jag och pontus varit och handlat julklappar!
vi har kommit en bit på väg nu, ungefär hälften kvar.. sen åkte vi och storhandlade på ica maxi efter  julklappshandlingen! en riktigt mysig shoppingkväll har det varit!:)

och nyss har vi fikat lite julfika.
tända ljus, varmchoklad och något julörtsbröd. super mysigt! :)
har även börjat med några skoluppgifter.. urkhhh!

nu ropar sängen på oss!
natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0