pissigt

Publicerat: 2007-12-05 Kl: 19:53:38 | I kategori: Allmänt
idag har det blivit en riktig slappdag!

jag och svenska boken är ovänner och så nu är jag less som satan!
de går åt skogen. riktigt åt skogen!
jag hatar inlämningar som ska vara på överklass nivå.
jag blir arg då jag inte får till det!

imorgon efter skolan ska jag dra på mig glasögonen och sitta och uggla i en bok hela kvällen!
förhoppningsvis får jag till något vettigt då... betygen ska snart sättas och jag känner lite smått panik!

nu ska jag lägga ner pluggningen som jag har hållt på med i fyra timmar idag och dra mig bort till olearys där jag och p ska se fotboll! :)
sen hem och zzzZzzZ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0