överaskning!

Publicerat: 2007-12-20 Kl: 23:42:29 | I kategori: Allmänt

har nyss kommit hem från jobbet.
vilken överaskning då jag kom in genom dörren.. där stod granen helt perfekt! :D
P HAR FIXAT ALLT INFÖR JULEN! :)
han har varit och handlat julmaten, skaffat en riktig gran, köpt kulor och massa porslintomtar.
ojojoj! :D jag är riktigt imponerad! ;)

nu ska jag sova så jag kommer upp imorgon..
jobbar 8-21 och efter det blir det en timma på birsta city.
den sista julklappen ska inhandlas! :)

Jag lägger in kort på granen någon annan dag! :)
nu är det jul i vårt hus!! :)
g-natt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hälsa Pontus att han är sååå duktig så :-)

2007-12-22 @ 08:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0