LOV!

Publicerat: 2007-12-23 Kl: 21:15:40 | I kategori: Allmänt

nu har jag fått jullov!! :)

efter jobbet igår var jag & pontus och hälsade på hans föräldrar samt mina.
vi fick en jätte fin julgrupp med tomtar till av Pontus föräldrar, samt en massa julgodis av både mina föräldrar och hans. Muuums! :)

ikväll blir det mys
skinkmackor, glögg, julmust, julgodis och film.

imorgon blir det ännu mer mys
jag älskar julafton och JULEN! :)



bild 1: köpen i torsdags
bild 2: julgranen
bild 3: tomten som vaktar pakten
bild 4: julgruppen + tomtarna till
bild 5: julklapparna klara för bilfärd imorgon
bild 6: P ikväll

Kommentarer
Postat av: Petra

haha han hade väldans sexiga långkallingar du! ;D Hoppas ni får en underbar jul vännen så syns vi väl på juldagen? :) Puss!

2007-12-23 @ 23:29:59
URL: http://peidjo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0