ge mig ork!

Publicerat: 2007-12-10 Kl: 17:23:53 | I kategori: Allmänt
idag har jag hunnit med rätt mycket tycker jag. projektarbete x2h, redovisa samhällen och ett spinningpass..
idag hade vi långdag. slutade vid fyra. har just fått mig lite mat i magen och ska snart sätta mig ner igen med skolarbetet.

nu skulle man verkligen önska att man var utomlands. slippa allt skit som har med skolan att göra.. jag är gaaaanska avis på bella som åker till thailand på nyår! jag tror nästan jag ska hänka på i handbagaget. vore inte de fiffigt? skita i allt som har med skola att göra! jag har ingen ork!!!!

vilket fall som helst så måste jag nu sätta mig med den här förbannade religionuppgiften och svenskan som ska vara klar i veckan. Puuuh!

föresten.. idag har P varit och handlat julklappar!
jag har fått order om att jag inte får kolla i några okända påsar..
jag är superduper nyyyyfiken! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0