EGO

Publicerat: 2007-12-06 Kl: 19:51:57 | I kategori: Allmänt
nyligen kommit hem från ego. P har köpt kort där idag! :)
vi skulle egentligen bara köra i gymet men jag blev sugen på ett pass.. så det fick bli core!
han visste att det var mag och ryggövningar, men inte balansövningar! då hade han nog bangat! ;) han behöver träna upp ryggen för att höfterna ska hålla har massören sagt, så därför drog jag med honom på core!
jag vet inte om de var hans grej riktigt, men det såg ut som att han tyckte de va ganska jobbigt iallafall! ;)

nu står han i duschen och ska snart ladda till nästa träning som han har tio ikväll.
själv ska jag sitta framför datorn och försöka få till min religion inl. och tvätta kläder!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0