äntligen helg

Publicerat: 2007-12-07 Kl: 17:29:25 | I kategori: Allmänt

Fasen vad skönt med helg! Nu ska jag njuuuuuta!
ihelgen blir det lungt. ikväll tänkte jag och pontus ta en sväng till timrå för att hälsa på våra familjer.
vi tänkte egentligen åka upp till våran stuga i åre ihelgen men vi vart tvungen att ändra den planen eftersom jag har så fruktansvärt mycket i skolan och kan inte vara ledig en dag!! då missar jag för mycket!

sen ikväll blir det ju självklart också idol!! :)
VEM VINNER IDOL IKVÄLL DÅ TRO?! DANIEL BORDE HA VUNNIT.. men men
jag håller på dem båda! jag tycker dem är riktigt duktig båda två!!!
p tycker amanda, så bara därför tycker jag att marie ska vinna!
vi har gjort en liten deal! ;) men den berättar jag inte! :P

nu ska jag duscha av mig allt skolarbete!
hejsvejs!

image644

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0