stressad

Publicerat: 2007-08-28 Kl: 17:18:28 | I kategori: Allmänt
första skoldagen är nu över. vart en snabb genomgång och ett hejande på klassisarna.
just nu har jag lite ångest. för det första så åker jag utomlands om 9 dagar och när jag kommer tillbaka ska jag ha planerat hela fotograferingen för västermalm skola. (så de kommer jag förmodlignen ta med mig och planera på stranden!) sen två skoldagar senare ska jag ut på 6 veckors praktik inom psykatrin, och idag fick jag till svar att jag kommer tyvärr inte få "önska" min praktikplats eftersom jag missar flera genomgångar som har med psyk att göra. så ja! jag får helt enkelt ta det som bli över. jag skulle helst av allt vilja göra min praktik på 50-avdelningarna som ligger bakom sjukhuset. men jag får som sagt ta det jag får! de ska vilket fall som helst bli både intressant och lärorikt! :)

imorgon är det lektioner som vanligt och vips
så måste jag göra allt i raketfart.  alla inl. och uppgifter måste jag få klara innan jag lämnar landet!
....annars får jag åååångest och kan inte slappna av!

nu är jag stressad
och orolig över min praktikplats!


allt måste gå!
hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0