resväskan väger 19 kilo!

Publicerat: 2007-08-15 Kl: 17:47:45 | I kategori: Allmänt
igår var det en toppendag! :) började dagen med en sovmorgon till halv tio. åkte in till stan, mötte upp issa, strosade omkring, fikade och jag fixad ett nytt pass. därefter begav jag mig till frisören där jag köpte värmeskyddande till pontus syster som fyllde år igår (17). jag hade total järnsläpp och visste inte vad jag skulle hitta på... det blev iallafall den där sebastiantuben och ett spa-sätt! jag brukar utgå från vad jag hade velat haft, det brukar vara lättare att köpa present då! :P tycker jag. senare på eftermiddagen blev det födelsedagsmiddag och i samma veva innan gästerna kommit försvann pontus på match.. när alla gästerna kommit bjöds det på en jätte god kycklingsallad och marängswiscccchh! sen... var det jag som försvann... på pontus match med pontus pappa och brorsa. det började bra men håll på att sluta illa men i 88:onde minuten satt gohjärtis en straff. så det slutade med vinst!! :) 2-1.. bra slut på en bra dag!

idag har jag jobbat, 8-16 på servicehuset. och nu har jag nyss kommit hem till tre resfebersjuka människor. halva släkten åker till alanya ikväll. så ikväll ska jag skjusa dem till midlanda! jag börjar ångra mig att jag inte bestämde mig för att följa med. men jobbet lockade mer antagligen? .. jag har något att se fram emot istället. 6 SEPTEMBER åker jag... med pontus släkt! :) de kommer bli skööönt!

nu rå jag om huset och pontus alldeles själv.
jobbar dock halva tiden dem är borta men ändå skönt att vara själv hemma.

jag tycker synd om mamma.
hon förstår inte att hon inte behöver ha med sig så myyycket packning.
hennes väska går knappt att bära!! - "Ja, men jag kan väl inte gå i samma kläder hela veckan?"  nu förstår jag hur pontus tänker då jag packar... iofs har hon maximilians saker i den väskan också. men ändå.. 19 KILO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0