mitt allt

Publicerat: 2007-08-12 Kl: 22:03:43 | I kategori: Allmänt

det är jobbigt! jag kan inte släppa tankarna. det känns som om jag inte umgåts med pontus på flera veckor, fast vi sovit med varandra i helgen, men då har jag varit dötrött och vi har somnat på engång. jag saknar min underbaraste älskling jätte mycket nu! så nu sitter jag och väntar på honom som jag nu har gjort i sisodär 3 timmar efter jobbet. han har varit och spelat match långt bort i skogen och det rycktas i familjen här att han gjort två mål. så nu när han kommer hem ska jag göra en ordentlig myskvällsfika till oss och bjuda på massa pussisar! imorgon tänkte vi ta en ikeatripp och titta på massa möbler igen efter hans träning. han har nu gått över till timrå förra veckan efter många om och men så nu är det fotboll för fulla slanten.. det kommer även bli mycket inlåning dit och utlåning dit osv.. :P

nä, nu ska jag koka te.
jag saknar honom
P


ontus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0