min helg

Publicerat: 2007-08-19 Kl: 23:10:02 | I kategori: Allmänt
nu är min jobb-helg över!
kan börja med att berätta att när vi i fredags kom till selånger vid halvtio tiden var de mesta stängt. jag trodde att folket var ute efter att göra affärer? men antagligen inte.. :P så då åkte jag, pontus och per hem till abbe istället och såg en film. sen vid tvåtiden kröp vi ner i sängen hemma hos pontus och vips så var klockan sex. då var det väckarklockan som ringde och ville ha upp mig. Jobbet! igår vart det en lugn dag på kortis. vi tog bara det lungt och laddade för selångerturen som vi skulle iväg på idag.. var ute på promenad och var och handlade lördagsgodis på lördagen till våran filmkväll! :) sen när jag kom hem vid nio blev det socialtdrag hemma hos mig med lite folk till ett tiden... sen ringde klockan igen klockan sex imorse. då var det jobbet som väntade igen! idag gjorde vi en tur på selånger med våra myspysiga barn. jätte mysigt var de! :)  och nu är jag helt slut i huvudet.. trött som få! har legat ute i hamocken hos pontus och bara kramats med min bäs innan vi gick in och la oss. nu sover han som en stock och jag är pigg igen!? jag funderar på hur alla jobbar imorgon? jag tänkte ta mig in mot stan imorgon, ska titta på en soffa som pontus hittat på living igår som han tycker vi absolut ska köpa. men då tänkte jag passa på att kanske umgås med någon ledig vän? jobbar bara två dagar den här veckan, torsdag och fredag sen jobbar jag några strödagar då och då :) ska till distriskssköterskan på vårdcentralen på torsdag och få deligering på en speciell sondmatningsmetod också. sen ääääär jag ledig i helgen! då blir det ev. open trot! :) jag har inte en anning om hur alla andra jobbar eftersom jag inte har varit social för fem öre i sommar.... vilket jag har ångest för! ... usch! ska bli kul att få komma tillbaka till skolan och träffa alla igen måste jag säga!! :)




sen har jag även fått vetat att min kära mamma har åkt på matförgiftning. inget att leka med i utlandet det inte.
fy! :/ värme och ingen näring..... men får hoppas att hon blir bättre! :)

nu tänkte jag försöka få igång nitendo wii:et och sen försöka sova!
lycka till och godnatt kan man säga! :P

image381
turkey 06
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0