+

Publicerat: 2007-08-26 Kl: 19:59:30 | I kategori: Allmänt

det här är min första lediga helg sedan den 18 juni!
i fredags blev det lungt. jag och maximilian skjusade pontus på trav vid tretiden sen svängde vi två in på ikea och köpte glass. jag hade totalt glömt bort att ta med barnvagnen åt honom men duktig som han är så sprang han inte alls överallt, som jag trodde att han skulle göra. han var en riktig storkille! ;) sen åkte vi hem och åt tacopaj. sen vid åttatiden åkte jag och hämtade pontus syster på fotbollsträning sen hem igen.... :) såg film och sen dök en berusad sötnos upp i dörren. och rik hade han också blivit under kvällen. rikare än när han åkte iallafall! :D sen somnade vi vid tolvtiden..

 
maximilian åker bil med mig!

sen igår var hela familjen på trav. från klockan halv tolv till halv sex. det vart min dag! jag sprang där fram och tillbaka och vann titt som tätt. så då var det min tur att gå +. jag spelade b la på friska bar som pontus fått tips om på fyllan av någon kunnig norman på fredagskvällen. och tack för det tipset! 4 gånger pengarna! :D sen när vi kom hem väntade en kräftskiva med massor av folk. och nu har pontus fått lärt sig äta kräftor också! :D muuums!

 ¨

imorse vid halv åttatiden skjusade jag bort pontus på grytan. han skulle iväg och spela match söderut. så idag har jag bara återhämtat mig... igen! :D ätit god mat och har nyss varit och solat. nu inväntar jag min älskling som antagligen är hemma vid tolvtiden så då ska jag åka och hämta honom.. :) sötdarlooot! han ringde för en stund sen och då var dem i stockholm! :) dem förlorade matchen med 3-1!

det var den helgeeeeeeeeeen! :)

jag har hört rykten om att imorgon ska jag få träffa mina saknade klassisar!
hoppas de blir så! :)

image385
hos issipyssi på förfest i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0