98,9% säkert

Publicerat: 2007-08-21 Kl: 15:07:10 | I kategori: Allmänt
nu är mina ärenden avklarade. banken trodde att de skulle lösa sig med pengarna. banken skulle skicka in någon reklammation och klaga på den turkiska bankomaten så det kommer förhoppningsvis lösa sig! :) de brukar göra de sa dem.. sen har jag varit och kollat på glasögon eftersom jag börjat fått lite småont i ögonen och dem gamla är för starka. jag hittade faktiskt inga sådär superbraiga, eller jag hittade ett par glasögon som skulle kosta sammanlagt med glasen och allt 6700. och det känns inte allt för lockande att betala så mycket just nu innan flytten. men jag tänkte spana på lite fler ställen. såg att det fanns annat erbjudande i stan. ta tre betala för ett par. så tänkte kolla där också! :)

ikväll blir det lugna huset här på gatan. har nyss gjort i ordning en köttgryta som blev jätte good! tänkte leverera bilen till min älskling som ska åka och träna klockan fem och då tänkte jag passa på att ta en promis. efter pontus träning tror jag vi skulle titta in på ikea en snabbis, köpa lite saker till vårat kök. b la en stor silver skål som jag har bestämt att vi ska ha på serverings disken. den kommer bli skitsnygg där! glömde skriva igår att soffan pontus sett i lördags var jätte fin. den var sand/creamfärgad och kostade 8000. så nu återstår det bara att bestämma oss för vilken vi ska köpa men det lutar åt den där.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0