Förkylningstider..

Publicerat: 2012-03-05 Kl: 07:25:24 | I kategori: Allmänt

En ledig dag och de är mer än välkommet efter en arbetshelg och tro på tusan att förkylningen har slagit till IGEN! Nu har jag precis skjusat mitt fina hjärta till gymmet & jobbet och jag hade egentligen tänkt ta mig en sväng till Birsta lite senare, men jag kryper nog ner istället. Ögonen är blanka, huvudet dunkar, rösten är hes och näsan rinner. Rudolf med röda mulen! En dålig ledig dag men ack så skönt att slippa vara på jobbet i detta tillstånd och gå runt & snora på där! :-) Mår jag bättre i eftermiddag får det kanske bli en shoppingsväng ändå! ;-) Vi får se!

Nu ska jag krypa ner i soffan och se Biggest loser!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0