Förgyller vardagen

Publicerat: 2012-07-11 Kl: 21:30:42 | I kategori:

 

Åh så mysigt vi haft det idag! Mitt hjärta hade bokat in oss på varsin 50- minuters behandling på Södra bergets spa- Vida vyer! Både innan och efter behandlingarna njöt vi i relaxen och pratade minnen, här och nu och framtid! :-) Åh vad underbart vi haft det! Det är sånt här som uppskattas i vardagen. Nu när P har träningsuppehåll finns den där du och jag-tiden på ett helt annat sätt & som ni säkert förstår är det hur underbart som helst! :-) 

 

Ni anar inte hur fräsch jag kände mig efter ansiktsbehandlingen som innehöll rengöring, peeling, ånga, porrengöring, massage, ansiktsmask samt efterbehandlande kräm. Jag fick mina ögonbryn noppade och hon drog på lite make efter ansiktsbehandlingen och jag kände mig som NY!

 

Tack älskling för en underbar eftermiddag och kväll! Aldrig utan dig. Inte en dag. Inte en minut. Inte en sekund! Jag är så sjukt jäkla rädd om dig!

 

Du är helt fantastisk! ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0