Soffhäng

Publicerat: 2012-01-30 Kl: 20:52:11 | I kategori: Allmänt

Sambon har gett sig iväg på fotbollsträningen och jag är allt annat än en motionsmänniska idag! Kryper upp i soffan med en badrumskatalog och drömmer mig bort ett tag. Vilket badrumsskåp ska man välja? Vilken blandade? Vilket handfat? Ja.. Imorgon kommer iaf hantverkarna hit och ska titta på vilka möjligheter som finns. Vi vet på ett ungefär hur vi vill ha det men de är alltid bra med professionella råd.

 

Kommer ni ihåg att vi vann en duschvägg från Höganäs 2010? Vi skickade i sista sekund in en motivering till en tävling i våning och villa & nån dag senare fick jag ett samtal om att vi hade vunnit en duschvägg, värd 6.600kr. Vi hämtade ut vinsten och planen är förstås att den ska upp när badrummet är klart. Ni vet säkert att de är jääääkligt dyrt att renovera ett badrum och att vinna en duschvägg var inte alls tokigt kan jag säga er! Toppen! Jag tackar min sambo för sin poesi! ;-)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0