Middag och fika!

Publicerat: 2012-02-08 Kl: 20:56:41 | I kategori: Allmänt

 

Idag har vi haft ytterligare lite gäster här. Eftersom de kom direkt efter jobbet så hade jag lagat en enkel rätt och som oftast går hem hos alla, nämnligen tacolasagnen som jag tipsat om tidigare med en god sallad till! :-)

Till efterrätt blev det fika och något som jag aldrig tidigare gjort åkte fram, polkatårta. Om jag får säga det själv så vart den väldigt lyckad och god, men den skulle passa ännu bättre en varm sommardag! :-)


Tack för en trevlig eftermiddag och jätte tack för alla fina presenter jag fått ! :-)
<3

 

Kommentarer
Postat av: elinjosefine - lifestyleblogs

MumS!!! Den såg sååå god ut :)

2012-02-11 @ 11:16:22
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0