TIS 20/9

Publicerat: 2011-09-20 Kl: 15:38:53 | I kategori: Allmänt

Ännu en ledig dag ihop och det är sååå underbart med ledighet mitt i veckan. Idag har vi varit duktig på träningsfronten. P gick på träningsuppehåll igår & det brukar inte dröja många dagar innan han känner sig sugen att träna igen. Vi tog vi oss en promenad runt stan & senare på eftermiddagen blev det ett gympass på Ego. Nu är vi hemma igen och maten står i ugnen och är snart redo att ätas. Idag blir det kasslergratäng, hittade ett recept med franskaörter som jag tänkte vi skulle prova idag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara *SARASDIARY*

Härligt med lite träning :) Ja vi måste ses snart! Jag jobbar dagtid fram till fredag och sen är jag ledig helgen :-)



Kram!

2011-09-21 @ 17:37:49
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0