Hej på er!

Publicerat: 2011-09-12 Kl: 21:03:47 | I kategori: Allmänt
Helgen är nu förbi & den har i stort sätt bara bestått av nattjobb, sömn & mys här hemma. Det var väldigt tufft att kliva upp idag efter sista nattpasset. Jag var såå trött & hade säkert kunnat sovit till 16.00, men eftersom jag är ledig inatt så var det bara att pallra sig upp i bra tid så man kan somna i tid ikväll! :)

Nu är jag ledig fram till ons natt! Imorgon ska jag möta upp Sara över en lunch på Invito & senare på kvällskvisten blir det en tur ut till Söråker. :) Min faster har fyllt år ihelgen så vi tar igen det imorgon.

Nu när vi kommit hem från en tripp i Birsta kröp vi ner i soffan och det fanns ju en hel del att välja på ikväll..

19:15 Fotboll, HIF-GIF
19:30 True talent
20:00 Ensam mamma söker
20:00 Idol 2011 audition
20:00 112 - på liv och död

IDOL
fick det iaf bli & HIF-GIF i idol-pauserna! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0