Ber om er hjälp!

Publicerat: 2011-09-24 Kl: 13:42:23 | I kategori: Allmänt
Hej på er eller godmorgon som det är för mig! Natt 1/6 är gjord och jag är för pigg för att kunna sova längre idag! :)

Jag har sett att besökssiffrorna ökat och vill hälsa er varmt välkomna hit! :)

Nu ber jag er om hjälp. Gamla och nya läsare: Vad vill ni läsa om? :)

Är också jätte nyfiken och undrar vilka ni är som läser! Så lämna gärna en kommentar här nedan! Skulle vara jätte kul! :) Jag har funderat på att lösenordskydda bloggen framöver, är i valet och kvalet. Skulle ni vilja ha lösenordet så lämna en kommentar med namn, mail eller blogg så skickar jag det när det blir dags! :)

Nu blir det en lördag med familjen! Dem är nog alldeles strax här! :)

KRAM!
Kommentarer
Postat av: Trött

En fråga, hur förbereder du dig för att jobba natt och gör du något annorlunda nu när du ska jobba så många nätter? Jag kan aldrig sova innan jag ska jobba första natten och kan max sova 5 timmar efter att jag jobbat, efter 3 nätter är man död, så jag skulle aldrig palla 6 nätter.

2011-09-25 @ 02:58:29
Postat av: KIKKI

jag tkr du ska skriva som du gör nu, det är superbra , lite av varje :) och jag vill absolut ha lösen om du tänker ha det! Kramar!

2011-09-25 @ 08:10:49
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Nikita

Jag läser somsagt =)

Jag tycker din blogg är bra som den är, du blandar bra och sådär :)

2011-09-25 @ 08:33:36
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja jag läser ju, men det är ju sen gammalt ;) Jag gillar bloggen precis som den är, just för att jag tycker att den känns så himla Emelie! (även om vi inte känner varandra superbra) Så jag tycker att du ska fortsätta som du gjort hela tiden. Och om du väljer att lösenordsskydda så vill jag gärna få lösenordet :)

2011-09-25 @ 11:40:05
URL: http://idabitar.blogspot.com
Postat av: stina

jag läser ;) och väntar med spänning på du vet vad ;)

2011-09-25 @ 15:54:11
Postat av: Mikaela

Jag är inne och läser och vill gärna ha lösenord om du skaffar det :D. Ha det så bra!

2011-09-26 @ 08:23:10
URL: http://mikaelaastromberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej Emelie,



Det jag uppskattar med din blogg är att det är ett axplock av ditt liv. Du delar med dig om inredning, ditt hem, aktiviteter, lite kläder och jobbet. Jag tycker du ska fortsätta så! :)

2011-09-26 @ 12:24:23
Postat av: Erika

Jag läser förstås och fortsätter gärna läsa om du lösenordsskyddar bloggen :)

2011-09-28 @ 21:20:12
URL: http://mylittlewords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0