Norr om stan!

Publicerat: 2011-11-28 Kl: 19:50:06 | I kategori: Allmänt
De är så mysigt nu när de är julstämning i stan.


Långt där borta lyser det på Norra berget.



Hoppas veckan startat bra för er! :-) Själv var jag superpigg imorse då jag skulle lägga mig och supertrött när klockan ringde på eftermiddagen. Hjärtat hade varit och handlat klappar på Birsta idag & jag är sååå sjukt nyfiken. Jag får inte titta in i sovrummet där påsarna ligger heller! ;-) Vaknade till härlig julmusik och P som hade ätit middag på Birsta hade stannat och köpt med sig thaimat hem till mig på vägen hem. Nu är det strax dags för jobb igen. Det tar emot lite då vi haft en mysig kväll här hemma! :-) Känns tungt att lägga BOOM filten åt sidan och göra sig klar för jobb, men de är inte långt kvar till onsdagmorgon då jag går av. Då är jag ledig i två nätter!  

Nu ska jag dra på mig lite make up så man inte ser allt för trött ut.. ;-) Trevlig kväll på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0