Fredagkväll

Publicerat: 2011-11-25 Kl: 20:52:13 | I kategori: Allmänt





Här hemma varvar vi hockey, idol och nhl/fifa ikväll. Maximilian är ju så söt. Han gör allt för att försöka vinna! Byter spel hela tiden. De har gått igenom nhl 09, nhl 10, nhl 11, nhl 12, fifa 10, fifa 11 & fifa 12. Han verkar tro att de är spelet de sitter i! ;-) Han försöker och försöker & stackarn förlorar hela tiden. Jag spelade nyss in en litet videoklipp när dem spelar och jag sitter och fnittrar i bakgrunden. Dem är ju bara så söt, framförallt Maximilian som hela tiden säger "Meeeeen.." efter varje mål han släpper in. Han förlorade precis med 13-2, stackarn. Själv håller jag mig i bakgrunden fnittrandes och småäter av kvällens gotta och tycker att Pontus kan göra så att även Maximilian får vinna lite! ;-) Förhoppningsvis kan vi snart slå över till idol igen. Annars får jag nog krypa upp i sängen i sovrummet och kolla på tvn där! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0