Yr?

Publicerat: 2011-05-25 Kl: 16:34:58 | I kategori: Allmänt

Nog för att det varit mycket praktik och allt nu ett tag. Men hur snurrig får man vara? Imorse när jag kom till sjukhuset hade jag tydligen mitt praktiska slutprov framför mig. Jag var helt säker på att jag skulle ha det imorgon, men det är ju tydligen 25 maj idag! Hur kunde jag missa att jag skulle ha mitt praktiska prov idag? Egentligen var det ju bara skönt eftersom jag inte hade tänkt något på det förrän jag kom dit imorse. Provet gick finfint= Godkänd! :) Vart allt i ett svep idag, både slutprov och slutbedömning då min handledare är ledig både imorgon och på fredag. Slutbedömningen gick jätte bra och jag är såå nöjd. Så nu mina vänner är jag FÄRDIG! Om en vecka är jag  sjuksköterska. Hur underbart är inte det? Imorgon ska jag upp till sjukhuset, plocka ur skåpet och sedan ska vi elever bjuda på gott! Har haft en lärorik och intressant praktik, en handledare som varit jätte duktig, helt fantastisk! :)

Ikväll blir det bio, Baksmällan 2! Återkommer med betyg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0