Brandutbildning, birsta & fika

Publicerat: 2011-03-01 Kl: 22:07:54 | I kategori: Allmänt
Idag stod brandutbildning på schemat med arbetskamraterna! Vi höll till på Räddningstjänsten övningsanläggning vid Alnöbron. Först undervisning och information och sedan på eftermiddagen fick vi alla testa att släcka en brinnande "människa"/docka. Fick jätte bra kunskap som jag absolut tar med mig i både jobb och i hemmet. Hoppas att jag aldrig behöver komma i kontakt med en brand. Fy så hemskt och stressande!

Efter utbildningen blev det en sväng till Birsta! Köpte ett par chinos och en almenacka till P som han hade beställt med mig som han ska ha i tränarsyfte! :) Klockan tickade iväg så det fick bli ett stopp på Mc Driven på vägen hem.


Ikväll har jag varit och fikat på Tant Anki & Fröken Sara med bästa Madde! :) Vi hade mycket att surra om så 2 ½ timme bara rusade fram!

Nu inväntar jag mitt hjärta som är på träning! När han kommer hem ska vi se Sofias änglar! :) Vi har sett fram emot att få se kvällens avsnitt.. Man fick ju se förra veckan vad kvällens avsnitt kommer handla om så jag kan med 99% säga att tårarna kommer rinna på mig! Så otroligt rörande program.. Har ni sett avsnittet?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0